shabab-w-bas

montada shababy
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ليه ......وليه؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
eye cry
.
.


الابراج : الدلو
عدد المساهمات : 749
نقاط : 3678
تاريخ التسجيل : 05/08/2009
العمر : 24
انثى

مُساهمةموضوع: ليه ......وليه؟   الإثنين أغسطس 17, 2009 2:08 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


إيه هو الحيوان الأخضر الصغير اللي بياكل الزلط؟

هو ابن الحيوان الأخضر الكبير اللي بياكل الزلط .

**************

إيه هو عكس تلميذات؟Don't tell me that

**************

ليه الثعلب تخين؟

علشان التعلب Fat fat

***************

- تعرف تقول لي فرقين بين الليمون والزيتون؟

1- فيه لمونادة وما فيش زيتونادة .

2- تقدر تقول الناس لاموني لكن ما تقدرش تقول الناس زاتوني.

**************

طب تعرف تقول 5 فروق بين البطة والوزة؟

1. تقدر تحلق شعرك زلبطة لكن ما تقدرش تحلقه زلوزة.

2. في رحاله اسمه ابن بطوطة لكن مافيش رحاله اسمه ابن وزوزة .

3. تقدر تبلبط في البحر لكن ما تقدرش تبلوز فيه .

4. كلنا نتغطى في الشتاء ببطانية لكن ما بنتغطاش بوزانية.

5. الوزة كانت زمان بطة لكن الشيطان وزها .

****************

طب تعرف تقوللي 5 فروق بين الفيل والنملة؟

1- رجل الفيل ممكن تنمل لكن رجل النمله مش ممكن تفيل

2- البيت ممكن يبقى فيه نملية لكن مش ممكن يبقى فيه فيلية .

3- تقدر تاكل سمك فيليه لكن مش ممكن تاكل سمك نمليه.

4- كل واحد له بروفيل لكن مالوش برونمله .

5- You can feel but you cannot namla

***************

- إيه عكس زمان؟THE WOMAN


وليه الكتكوت ما بيعرفش يكذب على الفرخة؟

علشان هيه اللي فقساه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Lover
Admin
Admin


الابراج : الدلو
عدد المساهمات : 603
نقاط : 3412
تاريخ التسجيل : 07/08/2009
العمر : 23
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ليه ......وليه؟   الإثنين أغسطس 17, 2009 2:10 pm

رسالتلك وصلت انا اتشليت خلاص
شكرا ليكى على التوبيك
هههههههههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
eye cry
.
.


الابراج : الدلو
عدد المساهمات : 749
نقاط : 3678
تاريخ التسجيل : 05/08/2009
العمر : 24
انثى

مُساهمةموضوع: رد: ليه ......وليه؟   الإثنين أغسطس 17, 2009 2:22 pm

ههههههههههههههه
لا ياعم اتنقط اه
تتشل لاه
احنا عايزينك باردو
ثانكس عالمرور

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احــــــــــمـــــــــــد
.
.


الابراج : الاسد
عدد المساهمات : 811
نقاط : 3839
تاريخ التسجيل : 18/08/2009
العمر : 24
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ليه ......وليه؟   الثلاثاء أغسطس 18, 2009 6:07 pm

شكلك عبقريه في الشلل
انا بقيت تلميذ ههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
eye cry
.
.


الابراج : الدلو
عدد المساهمات : 749
نقاط : 3678
تاريخ التسجيل : 05/08/2009
العمر : 24
انثى

مُساهمةموضوع: رد: ليه ......وليه؟   الأربعاء أغسطس 19, 2009 6:00 am

هههههه
تربيه ايدي
برافو
وثانكس

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وعد العيون
.
.


الابراج : السمك
عدد المساهمات : 977
نقاط : 3726
تاريخ التسجيل : 05/08/2009
العمر : 23
انثى

مُساهمةموضوع: رد: ليه ......وليه؟   الإثنين سبتمبر 07, 2009 1:58 pm

ههههههههههههههههه

حد يقتل البت دى

حلووووووووو اوى الرخامة دى يا ظاظا 36_1_1[1]

_________________



TaMtaM TaMtoOoMa
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
eye cry
.
.


الابراج : الدلو
عدد المساهمات : 749
نقاط : 3678
تاريخ التسجيل : 05/08/2009
العمر : 24
انثى

مُساهمةموضوع: رد: ليه ......وليه؟   الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 2:14 pm

ههههههههههههههه
ماش دا انا مدرسه
انتو ماسمعتوش المثل اللي بيقول
eyecryمدرسه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وعد العيون
.
.


الابراج : السمك
عدد المساهمات : 977
نقاط : 3726
تاريخ التسجيل : 05/08/2009
العمر : 23
انثى

مُساهمةموضوع: رد: ليه ......وليه؟   السبت سبتمبر 12, 2009 2:06 pm

ههههههههههههههههههههههه

قوليلى مكانها فين دى يا عبقرية

_________________



TaMtaM TaMtoOoMa
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
eye cry
.
.


الابراج : الدلو
عدد المساهمات : 749
نقاط : 3678
تاريخ التسجيل : 05/08/2009
العمر : 24
انثى

مُساهمةموضوع: رد: ليه ......وليه؟   السبت سبتمبر 12, 2009 5:16 pm

هههههه جنب بيتكم يانور

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MR.No!NaMe
.
.


الابراج : العقرب
عدد المساهمات : 45
نقاط : 2728
تاريخ التسجيل : 14/09/2009
العمر : 26
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ليه ......وليه؟   الأربعاء سبتمبر 16, 2009 1:43 pm

ههههههههههههه
انا جاااااااااااااااااااالى شلل نصفى
شكرا على التوبيك الجميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
eye cry
.
.


الابراج : الدلو
عدد المساهمات : 749
نقاط : 3678
تاريخ التسجيل : 05/08/2009
العمر : 24
انثى

مُساهمةموضوع: رد: ليه ......وليه؟   الخميس سبتمبر 17, 2009 2:31 am

ههههههه
بعد الشر عليك
ثانكس اوي

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
bosbos
.
.


الابراج : الميزان
عدد المساهمات : 397
نقاط : 3134
تاريخ التسجيل : 09/08/2009
العمر : 24
انثى

مُساهمةموضوع: رد: ليه ......وليه؟   الخميس سبتمبر 17, 2009 3:38 am

ههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the princess of century
.
.


عدد المساهمات : 46
نقاط : 2664
تاريخ التسجيل : 11/10/2009
انثى

مُساهمةموضوع: رد: ليه ......وليه؟   الخميس يناير 14, 2010 9:04 pm

هههههههههههههههههههه

يابختكو انا مش بس جالي شلل دة انا جالي الشلل والسكر ول قريتلك كمان موضوع مش بعيد يجيني الضغط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ليه ......وليه؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
shabab-w-bas :: فرفشة :: تهيس-
انتقل الى: